טירוף בביג באר שבע אני לא יודע איך זה בערים אחרות.. אבל באר שבע אתם מטורפים.. מטורפים.. איזה התקבצויות פסיכיות, בלי מרחקים.. נוגעים אחד בשני.. אין דין ואין דיין.. מבוטחים "מלמעלה".. אין פחד.. הכל טוב.. אין קורונה, אין מחלה.. אין ילדים.. אין הורים.. אין שום סיבה לפחד.. הכל עבר.. הכל טוב וסבבה…? משוגעים… איך אתם Read more…


